Amb l'objectiu de garantir la seguretat dels nostres clients i col·laboradors, alhora que de tot el nostre equip de treballadors, en Electricfor hem adoptat diverses mesures preventives en relació a la situació actual de pandèmia COVID-19 Coronavirus. Aquestes mesures ens permetrà n mantenir en funcionament la nostra producció atenent comandes i realitzant enviaments.
La primera de les mesures adoptades és la potenciació del teletreball combinada amb assistència presencial. La comunicació i l'assistència tècnica i comercial segueixen garantides, sent l'horari d'atenció comercial de 7h a 15h de dilluns a dijous, i de 7h a 14h els divendres.
Respecte a la resta de la nostra dinà mica de treball habitual, des de Electricfor hem cancel·lat totes les visites a clients, igual que les visites de proveïdors a les nostres instal·lacions. Es manté no obstant això la retirada presencial de materials, sempre garantint les mesures sanità ries recomanades de mantenir una distà ncia de seguretat i una higiene adequada.
El nou protocol de funcionament es mantindrà almenys fins al 30 de març, sent conforme amb els que sempre han estat els nostres valors fonamentals com a empresa: respecte, compromÃs i consciència d'equip. Des de Electricfor desitgem actuar amb responsabilitat en tot moment, responent a les circumstà ncies en concordança amb la nostra polÃtica de qualitat ambiental i de prevenció de riscos laborals. Sempre estarem compromesos amb la cerca d'un alt nivell d'excel·lència en la gestió dels nostres processos interns, esperant que la situació millori aviat per a recuperar la nostra activitat normal.
Tornar
